.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواشی دیدار استقلال و پرسپولیس+عکس

در بازی امروز استقلال و پرسپولیس شاهد حواشی جالبی بودیم.گزیده ای از این حواشی را با هم میخوانیم:

ــــــ مثل دفعات گذشته بازار سياه بليت در بيرون ورزشگاه آزادي رونق گرفته است.

ــــــ هواداران دو تيم پرسپوليس و استقلال به دليل درگذشت ليدر آبي‌پوشان به پخش موزيك شاد در ورزشگاه آزادي معترض شدند.

ــــــ هواداران استقلال و پرسپوليس يك صدا در ورزشگاه آزادي نداي " كمش كن كمش كن استقلالي عزادار است " اعتراض خود را نسبت به پخش موزيك شاد در ورزشگاه نشان دادند.

گزارش کامل در ادامه مطلب
ــــــ حتي ليدرهاي باشگاه پرسپوليس نيز در اعتراض به اين اقدام نزد مجري برنامه رفته و خواستار قطع موزيك شدند.
ــــــ خواننده حاضر در ورزشگاه كه به دليل اعتراض هاي ممتد هوداران استقلال مجبور به قطع برنامه خود شده بود به سمت آنها رفت تا از اين هواداران دلجويي كند اما با هو شدن از سوي آبي ها به سمت هواداران پرسپوليس رفت اما آنها هم همين حركت را انجام دادند.

ــــــ پدر مرحوم داود جورابلو با مشاهده مراسم گرامي‌داشت پسرش توسط هواداران سرخابي نتوانست احساسات خود را كنترل كند و اشك هايش جاري شد.

ــــــ مديرروابط عمومي باشگاه پرسپوليس با دست گرفتن ميكروفن ورزشگاه از هواداران پرسپوليس خواست تا مرحوم جورابلو را با تمام توان تشويق كنند.

ــــــ با پاره شدن پرچم پرسپوليس توسط هواداران استقلال جو ورزشگاه تغيير كرد و كري خواني هواداران دو تيم آغاز شد.

ــــــ بوفه هاي ورزشگاه آزادي براي سرويس دهي به هواداران و خبرنگاران براي تهيه تغذيه و آب بسيار ضعيف عمل كرده است و هيچ تغذيه اي در ورزشگاه موجود نيست.

ــــــ هواداران سرخابي با ايجاد موج مكزيكي در بين خود شور و حال خاصي را به ورزشگاه بخشيدند.

ـــــ در فاصله 3 ساعت مانده تا شروع بازي بليت هاي 4 و 8 هزار توماني فروخته شد اما در بازار سياه بليت هاي 8 هزار توماني به قيمت 14 هزار تومان فروخته مي شود و جالب است كه شماري از هواداران براي اينكه بتوانند از طبقه اول اين ديدار را تماشا كنند اين پول را پرداخت مي كنند.

ـــــ ن شهرداري تهران ماموراني را بيرون ورزشگاه گمارده اند تا با دستفروشان برخورد كرده و آنها را از محل ورزشگاه آزادي دور كنند.
ـــــ اطراف ورزشگاه آزادی برخلاف تصور ترافيك سنگين نيست



در دقیقه هفتم بازی تیم پرسپولیس به گلی رسید که توسط مرتضی کریمی، کمک داور اول مسابقه مردود اعلام شد. در این بین واکنش طرفداران پرسپولیس و علی دایی به این تصمیم در نوع خود جالب توجه بود. واکنش منفی دایی به این تصمیم داور به حدی بود که نیمکت نشینان پرسپولیس برای آرام کردن او وارد عمل شدند!

* اسکوربورد ورزشگاه آزادی نقص فنی داشت و تا پایان نیمه اول این مشکل برطرف نشد. همچنین در زمان پخش صحنه های حساس از تلویزیون اسکوربورد نتیجه مسابقه را نشان می داد.

* پس از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی طرفداران استقلالی حاضر در طبقه دوم که روبروی جایگاه مستقر شده بودند، به جایگاه کناری خود هجوم بردند.

* کامران دانشجو، وزیر علوم و تحقیقات و فناوری از تماشاگران ویژه شصت و نهمین شهرآورد تهران است.

* در نیمه اول بازار توهین به هواداران دو تیم ببه ازیکنان سرخابی داغ بود و با الفاظ مختلف نفرات تیم مقابل را مورد عنایت قرار می‌دادند.

* در شصت و نهمین شهرآورد تهران تعداد تابلوهای تبلیغاتی افزایشی چشمگیر داشت و حتی در ضلع غربی زمین هم تابلوهای تبلیغاتی نصب شده بود.

* در اواسط نیمه اول محمد نوری و علیرضا حقیقی در محوطه جریمه پرسپولیس مصدوم شد. در این صحنه جوانانی که مسئول حمل برانکارد بودند، بدون هماهنگی با داور چهارم وارد زمین شدند و حتی تا نیمه زمین رفتند که مرادی آنها را به بیرون از زمین هدایت کرد.

* علیرضا کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال و محمد زارع پور اشکذری، سرپرست فدراسیون تنیس روی میز از تماشاگران ویژه بازی هستند.

* مسعود مرادی در نیمه اول 10 خطا به سود تیم استقلال اعلام کرد و 9 بار به نشانه خطا به سود تیم پرسپولیس دمید. در این نیمه تیم پرسپولیس سه بار کرنر زد و استقلال 2 بار از ضربات کرنر استفاده کرد.

* در بین دو نیمه بازیکنان ذخیره نشین پرسپولیس و استقلال برای گرم کردن در زمین ماندند و به رختکن نرفتند.

* مانند همه شهرآوردهای تهران جایگاه خبرنگاران شلوغ و پر رفت و آمد بود. تعداد افراد متفرقه حاضر در جایگاه بیش از خبرنگاران بود.

گزارش / محمد نعمتی









 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.